KAS TEADSID, ET: Esimene auto jõudis Tallinna 1896. aasta sügisel. Järgnevatel aastatel kasvas autode arv mitme võrra, osalt seetõttu, et ettevõtlikud mehed taipasid, et autodega on võimalik äri teha. Nii tekkisid tänavapilti üüriautod, mis üüratu hinna eest pakkusid rahvale põnevat ja pidulikku sõidukogemust.
Pärast I maailmasõda hakkas autode arv kiiresti kasvama ja sellega koos suurenes järjest ka üüriautode (taksode) arv. Tollal võis eristada kaht sorti taksopidajaid: ühed olid autoomanikud, kel oli mingi muu elukutse, kuid kelle autodega sõitsid kutselised autojuhid; teised olid taksojuhid ja -omanikud ühes isikus. Sel juhul sõitis omanik päeval ja palgatud juht öösel, sest kalli sõiduki ostmiseks tehtud investeering vajas tagasiteenimist.
Allikas: Vikipeedia
Tutvustus
Arhiiv
-
▼
2014
(96)
-
▼
juuli
(18)
- Luba omale romatikat!
- Taksondusest
- Aeg on väärtus!
- Head kliendid!
- Taksondusest
- Kohver kerge kui sulg
- Peole ja koju!
- Võta vabalt!
- Taksondusest
- Taksoga saab kiiresti!
- Ole mureta, Saksa Takso aitab! 1316
- Anekdoot kahest džentelmenist taksos
- Saksad on spetsialistid!
- Ära külmeta!
- Sind oodatakse!
- Taksosõidu anekdoot
- Andekad ja armastatud härrased C-Jam'ist sõidavad ...
- Telli takso meili teel!
-
▼
juuli
(18)